Nagy rotor motor

Működési elve: A két oldaltárcsa a központi főforgórész és a robbanótérfedél által határolt gyűrű alakú robbanóteret a 120 fokra elhelyezett kisforgórészek osztják három egyenlő részre. A dugattyú szerepét a főforgórészen 180 fokra elhelyezett két lapát tölti be. A főforgórész tengelyén elhelyezett fogaskerék a három kisforgórész tengelyén elhelyezett fogaskerekek által a kisforgórészek forgását szinkronizálva, biztosítják a főforgórészen elhelyezett lapátok forgását, és a lapát áthaladása után a robbanótér lezárását.
Az így kialakított és minden oldalról zárt, kompresszió nélküli robbanótérben, a fordulatonkénti hat ideális robbanás négyszeres energiája a főforgórészen elhelyezett lapátokat (felváltva) folyamatosan forgatónyomaték alatt tartva óriási teljesítmény és a nagy átmérő miatt, óriási nyomaték átadást biztosít. Közel 100% hatásfokkal hasznosítva az ideális robbanás négyszeres energiáját.


A főforgórészen a lapátok hátoldala forgás közben centrifugális ventillátorként működve a csőtengelyen lévő furatokon keresztül folyamatosan kisnyomású, de nagy mennyiségű friss levegőt fújnak át a motor belsején keresztül. Ez nem csak a teljes belsőtér folyamatos léghűtését biztosítja, hanem a robbanóterek friss levegővel való feltöltését is.
Bővebben és forrás: http://www.nagyrotormotor.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése