Quo vadis Homo Hungariqus 3. (Véletlenek?)

Aki blogjaimnak az olvasója, az tudja hogy én a véletlenről mit gondolok.
Vél=gondol, tehát VÉLetlen=GONDOLatlan, azaz szerintem a véletlen valódi jelentése: „Nem gondoltam volna. Hitem szerint véletlen mint olyan nincs és amit ezzel a jelzővel illetünk, az valójában annyit jelent hogy arra úgy egyébként nem is gondoltunk volna, más értelemben véletlen mint olyan nincs, minden ott van az úton úgy ahogy az meg van írva és mindennek oka és következménye van.
E hosszabbra sikerült bevezető után, amiről írok most az egy egyszerű egyezőség. A világhálón találtam az információt és utánanéztem. Azt mindenki tudja, hogy a Szent Koronán lévő kereszt el van hajolva, de amit kevesen tudnak ezzel kapcsolatban az az, hogy ez a hajlásszög tizedfokra pontosan egyezik a Föld forgástengelyének a szögével. Micsoda véletlen!  mondhatnánk erre. Akik szerint vannak véletlenek, azok szerint ez véletlen, de akik szerint nincs, azoknak a kérdése: Akkor miért ez az egyezés?...
Nyilván a kérdés magában hordozza a választ: A magyar Szent Korona küldetése és így az egész magyarság sorsfeladata az egész Föld bolygóra vonatkozik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése