Quo vadis Homo Hungariqus 3. (Véletlenek?)

Aki blogjaimnak az olvasója, az tudja hogy én a véletlenről mit gondolok.
Vél=gondol, tehát VÉLetlen=GONDOLatlan, azaz szerintem a véletlen valódi jelentése: Nem gondoltam volna. Hitem szerint véletlenek mint olyan nincsenek, és amit ezzel a jelzővel illetünk, arra úgy egyébként nem is gondoltunk volna, annyira előzmények nélkülinek tűnt az a történés. Más értelemben, véletlen mint olyan nincs, mindennek oka és következménye van.
E hosszabbra sikerült bevezető után, amiről írok most az egy egyszerű egyezőség. A neten találtam az információt és utánanéztem. Azt mindenki tudja, hogy a magyar Szent Koronán lévő kereszt elhajlott az idők folyamán. Amit kevesen tudnak ezzel kapcsolatban az az, hogy ez a hajlásszög tizedfokra pontosan egyezik a Föld forgástengelyének a szögével. Micsoda véletlen! - mondhatnánk erre. Akik szerint vannak véletlenek, azok szerint ez véletlen, de akik szerint nincs, azoknak a kérdése: Akkor miért ez az egyezés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése