A csodálatos magyar nyelv 8. (Mert mi képekben beszélünk :-)

Sikertelen első randik rövid indoklása „szakmák szerint” :-)


Az orvos Nem hozott lázba
A bokszoló Nem voltunk egy súlycsoportban
A lovász Nem éreztem magamat nyeregben
A postás Az első próbálkozás után feladtam
A bíró Elítéltem a stílusa miatt
A terrorista Nem ejtett rabul
A pilóta Nem repített a magasba
A matematikus 1. Nem jött be a számításom
A matematikus 2. Annyira negatív volt
A halász Nem fogtam ki vele az aranyhalat
A hegymászó Nem jutottunk volna fel a csúcsra
A meteorológus Nem látszott felhőtlennek a kapcsolatunk
A vegyész Hiányzott a kémia
A festő Nem festettünk jól együtt
Az élelmiszermérnök Annyira savanyú volt
A rádiós Nem voltunk egy hullámhosszon
A cukrász Nem volt elég édes
A jós Nem láttam közös jövőt vele
Az informatikus Nem voltunk kompatibilisek egymással
A rekorder Nem tudtam megdönteni
A horgász 1. Rossz csalival próbálkoztam
A horgász 2. Kicsúszott a kezeim közül
A vadász Bakot lőttem vele
A rövidtávfutó Hosszútávon számolt volna velem
A fodrász Túl gyorsan akart belevágni
A focista Nem passzoltunk egymáshoz
A nőgyógyász Olyan ürességet éreztem
A színész Csak megjátszotta magát
A hegesztő Nem volt szikra
A liftkezelő Nem voltunk egy szinten
Az ügyvéd Nem az esetem
A rendőr Nem volt igazán lebilincselő
A terminátor Nem olvadtam el tőle
A tolvaj Nem lopta be magát a szívembe
A zenész Nem tudtam ráhangolódni
A pék Nem sült volna ki semmi jó ebből
A szakács Olyan sótlan volt
A mezőgazdász Nem aratott nálam sikert
A színházi rendező Láttam rajta hogy szerepet játszik
A bűvész Nem varázsolt el
Az autóversenyző Váltanom kellett
A pókember Nem sikerült behálóznom
A kukás Szemét volt
A tűzoltó Nem éreztem a tüzet
A hajós Rossz helyen kötöttem volna ki
A táncos Valahogy nem fogott meg
A kórboncnok Élőben egészen más
A hadvezér Nem tudtam meghódítani
A csillagász Nem egy üstökösként robbant volna az életembe

Mert mi képekben beszélünk… :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése